Tjipp!

Nemen va har vi här.. en blogg.. jobbigt!

Uppdatering:

1.
Jag & Bulan har fått "äran" att ta hand om Danne & Carro's lägenhet..
Vilket har vart stundtals kul.. men tror ett litet hat mot katter börjar bildas..
Emil instämmer med:
jag: - Emil, hatar vi katter..
Emil: Iallfall den här katten.

Ne men han är rätt go ibland också!

2.
Jag har sagt upp mig från mitt jobb i E-tuna eftersom jag ska börja
jobba i Malmö den 23:e med b la
Sockan, Jonzie, Garre, Nils & Robin
blir nog nice.
Vet dock inte hur jag kommer gillar att veckopendla från Malmö..
men det ska nog funka fint!

3.
Jag har köpt en longboard, mycket bra köp!


Igår va jag Larsa & Bulan i E-tuna & kolla på Robin Hood.
Den får en 3:a av mig.. helt okej film..
Det skönaste va väl att dom inte körde med den klassiska
handligen:
Robin bor i skogen med sina kompanjoner & rånar kungen på alla hans
pengar under hela filmer..
Nu va det mer hur "Robin Longstride" blev just Robin Hood
Lite långdragen filmen men helt okej..


Church on Sunday har börjat lira lite nere i Slussen igen..
Hur det blir med det återstår att se.
Vi har iallafall två starka låtar som vi skulle kunna göra nått av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0