Efter en vecka i Paradiset

"You have a handsome son"

Tjejerna gapar efter en.. alla sager att dom ropar sa at alla
men jag vill inte tro pa det..
Agree to disagree

Bangla Road
vilket javla halligang! Det ar barer pa barer,

kvinnor med petter niklas, ping pong shower &
uppgjorda magi shower som nastan blir skrattretande att kolla pa..
Men anda ar det en san skon stamning..

Redan forsta dagen vi va ute pa en liten liten gatan sa kom nagra tjejer/killar
(ar inte riktigt sakert va det va) fram och borja kleta..
Kommer ihag att jag och bror kolla pa varann och sa..

" om det bara ar sa har.. hur fan kommer det va pa Bangla road da..?

vi skiter nog i att ga dit!"

 

Men for att komma till Grabbarna Grus & Little Gerhard's Bar
som vi va pa sa maste man ga igenom Bangla Road..
Vilket visade sin inte va na farligt alls..
Nog snarare mycket skonare dar..
alla lat oss kalla dom "Massorer" har fullt upp med alla andra
"ungdomar" sa man kommer latt undan!
Nee jag kan faktist tanka mig att jobba har nere, kanske bara i 2-3 manader..
kanns sa skont att bara kunna ga ut me polarna och glida fran bar t bar
och ba njuta av underhallningen.. men inte mer en 3 manader
tror det skulle blir lite for mycket i langen!

'For er som inte vet vem Little Gerhard ar (jag ar en av dom)
 sa kan jag beratta att han va mycket stor under 60 talet..
Spelat ihop med sjalvaste Elvis tror ja!

Nee det va manga leende lappar pa alla Aldre Svenskar

som fick se han spela igen'

Men jag & Bror valde att ga till grannbaren Grabbarna Grus
vilket va riktigt trevligt! Traffa t o m en Kopings bo som kande en & annan

Bekant hemma i Kungsor, Bl a Anton Hult & Fredrik Pettersson

Annars har det vart lugna dagar pa stranden har i Patong
igar va vi ivag & kollade laget pa Karon Beach
dar va mycket lugnare, finare strand & vattnet va mycket klarare

Idag blir det relax pa hotellet for att slippa saltvattnet for en dag!
laddar lite for imorgon for da tankte vi aka ivag till Phi Phi oarna!

det va allt for nu! Ciao..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0