"Inte kopa, Bara titta.."

Living the dream!

4:e dagen har i Thailand, och det kanns grymt skont!

Har inte fatt sa mycket farg an men det kommer, sa grymt varmt i solan
sa har inte vagat pressa an..
Brande sonder handerna & fotterna andra dagen.. och da sola jag max 30 min
sa man far tare lite chill!

Jag och brorsan blev meddragna till en Skandinavisk klubb "ClubLime"
Va ratt nice, skum upp t taket och fulla australiensare som vill kora armbrytning
Jag fick visa vart skapet skulle sta sa jag sa till han:
- eeyy, come here! sen satte jag armbagen i bordet och visa att jag va redo..
han garva litegrann och satte sig..
Samlades lite folk runt om och kolla sa..
Sa sa jag: - are you ready?, och blinka en gang ;)
och han borja ta i.. och jag tankte "skojar du med mig?"
vanta ut han lite.. sen small jag ner han i bordet..
- that's how you do it
Det va bra att du gjorde sa, han va sa full med luft! kom en svensk och sa.
va ska ja saga? Im awesome! ;) haha!

Sen blev det ratt galet.. vi drog pa efterfest pa nan annan bar dar det
va massa svenskar & Norskar..
Kommer inte ihag sa mkt av det.. men Brorsan drog iaf hem & lamna mig dar
satt och snacka med massa grabbar om nanting..
sen nar jag skulle hem sa gick jag fel. Hoppa pa en thailandares Moppe och akte en javla bit
sa kom vi fram till ett hotel och jag kunde snabbt se att det inte va ratt hotel..
sa ja garva lite och beratta namnet pa hotelet igen..
sa vi akte tillbaka och ja ba njot darbak pa moppen..
Men sen vare ett problem kvar..
Jag hade inga pengar, AJAJ!
Sa jag hade tydligen, (kommer namligen inte ihag detta..)
akt till morsans och farsans hotel och hamtat pengar vid kl 5 pa natten..
sen akt hem!
MEN! men, det va ETT TILL problem..
att vacka en full bror, va svarare an jag hade trott..
jag maste vackt hela hotellet innan ja lyckades komma in! fyfan!
jaja. allt sluta bra!

Igar akte vi jetski, da slappte bakfyllan ratt bra och jag va pa G igen..
Men kanns som att det bli chill ett tag nu..
Far uppdatera i slutet av veckan!
Nu ska jag snart ner pa stranden och fixa brannan!
34 grader iluften, runt 30 i vattnet, inte ett dugg svalkande.. men men
ska val inte klaga nar man fatt hora laget i Sverige!
Skadegladje grad 2.. hoho

Over n Out


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skryta kan han (; bra muppiga de där australiensarna!

2010-02-24 @ 13:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0