Bra med sommardäck..?

Snöööö! va kul! elr..?
Nu får det ju för fan ta & ordna upp sig!
Det är ju snart första maj!
va ju värmebölja den här tiden -08
Ne men då kommer dom på att vi ska byta däck
den 15:e istället för den 30:e
Va ju en riiiiiiktigt bra plan!
Jävla klappmongon.

jaja, ska väl inte klaga. Slipper ju jobbet iaf..
Även fast det är rätt kul att jobba & enbart segt
att sitta hemma & inte göra nånting!



Sitter & kollar lite kläder jag ska beställa när första "lönen" kommer
vet inte om man kan kalla det lön men nånting är det.
Jag menar folk på Soc bidrag får mer än jag som slitit
i skolan i flera år & bidrar med nått till samhället iaf.

jaja, här är iallafall det jag ska beställa:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0